tisdag 7 januari 2014

Årets Bild, Local Heroes och vändning utav ett blad...


Bladet är vänt. 2013 har blivit 2014. Ett nytt år och massor med nya möjligheter.
Tacksam…
Jag brukar alltid visa upp mina inskickade bidrag till Årets Bild här på min blog så här dagen efter att tävlingen stängt sina dörrar. Inte i år.
2013 var ett mediokert fotoår för mig och därför har jag bara skickat in några få bilder för att jag tycker det är kul att medverka.
2013 var ett musikår. Ett spännande sådant. Inte minst på grund av skivsläpp, premiär på Café Opera samt mina egna sex utsålda spelningar på Madrix i Hässleholm i slutet av året. Wow!
2014 har börjat spännande. I mellandagarna spelades de två Hollywood-låtarna in och de kommer att skickas antingen i dag eller i morgon.
2014 kommer att vara ett väldigt aktivt år på flera sätt. Det blir väldigt mycket fotografi, bokprojekt och annat smått och gott :) Återkommer om detta…

Den 1 Februari gör vi två stycken konserter i Hässleholm Kulturhus Röda Salong.
Biljetter köper ni: HÄR!
Välkomna!

Detta blir lite avstampet för det kommande året där vår stad firar 100 år.
Det finns en stark koppling mellan Springsteens Asbury Park och vårt lilla Hässleholm. Åtminstone om man frågar Expressen som menar att jag och Jessika Borg är de enda svenskar som stått på scen med Bruce just i Asbury Park, New Jersey.
Tillsammans med en annan hässleholmare så har jag dessutom gjort två stycken böcker om musikstaden där på andra sidan Atlanten.
Jag lovar er alla två fantastiska konserter den 1/2 klockan 18.00 och 21.00.
Med gäster som Dan Reed, Martin Jernse, Emma Essinger och Calle Kristiansson så kan det inte bli annat än vackert. Längst fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar