onsdag 6 november 2013

Tre ackord och några sanningar...


Glad och stolt!
För första gången i mitt liv ska jag göra något väldigt avskalat på en scen.
Om jag är helt ensam?
Nä, så klart inte :)
Lars Brundin kommer att hålla i väldigt mycket. Dessutom kommer Niklas Paulström, min vapendragare från tiden med Loserville, att stötta med gitarr, skratt och sång.
Jessika Borg tar hand om perkussion och skönsång :)
Givetvis, givetvis, givetvis kommer min älskade son Dylan att vara med varje kväll. Succén i fredags på Kulturhuset i Hässleholm var min elvaårings världspremiär. Vi spelade en låt som vi skrivit tillsammans. Ni ser och lyssnar här:

Jag är väldigt nervös men givetvis också sanslöst glad och lycklig över att där finns ett intresse från mina vänner. Ett så pass rejält intresse att de tre första kvällarna sålde slut. Pang!
Mycket skoj!
Jag har gäster varje kväll. Vänner, bröder och systrar.
På fredag släpps biljetterna till en extraspelning. Om ni vill komma men inte har möjlighet att ta er till Hässleholm och handla så kan ni skicka mig ett mejl. Jag lovar att ordna till er.
jorgen@snapshots.nu

Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar