söndag 16 maj 2010

Den bästa av kvällar...


Ikväll packas det.
Har alltid gillat den här kvällen innan man åker iväg.
Lite grann som lillejulafton.
Klockan fyra i morgon bitti kommer mina vänner, som pratar ömsom norrlänska, ömsom skånska, för att hämta mig.
Tio dagar i New York står på programmet.
Gitarren ska med, några munspel, liksom kameror och dator.
Det lär bli intensiva dagar och jag lovar att skriva i bloggen så mycket jag kan.
Kika gärna in om ni vill, orkar och kan.
Nu ska jag hälsa på mina vänner Gin och Tonic och få ner det sista i väskorna.
I morgon kväll blir det hatderby på nya Yankee Stadium i Bronx. Boston Red Sox, mitt lag, kommer till storstaden. Stan's Sports Bar någon timme innan är ett hett tips. Det är där vi ses, en bit från Finja...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar