fredag 13 januari 2012

Video, Radio & Bruce...

 Bruce Springsteen & Tom Zimny

Fredagen den trettonde, liksom...
Vi började dagen med att sitta på scen inne på Stone Pony och göra live-radio med anledning av vår spelning på söndag. Jag har spelat några gånger på denna legendariska scen och det är alltid lika kul.
Efter radioshowen så blev jag och min hustru inbjudna av Bruce Springsteen att medverka i hans nya musikvideo som spelades in och regisserades av Tom Zimny i Asbury Park.
Vi var ett trettiotal statister som skulle promenera längs med en gata tillsammans med Bruce.
Jag i min tur bjöd in mina vänner Peter och Ann-Marie. Jag tror att vi kommer att skåla i kväll för denna stund.
Bruce Springsteen är en trevlig man som tar väl hand om sina vänner. Han gick runt efteråt och tackade var och en för att vi ställde upp. Om en månad får vi se hur det ser ut.
I kväll går vi ut och njuter av bra musik på The Stone Pony.
Vi är liksom lediga i kväll.
I morgon blir det Paramount Theater tillsammans med Willie Nile och, med största sannolikhet, Bruce Springsteen.
Mina vänner, tack för möjligheten...

 Min hustru Jessika Borg på Stone Pony

Jag blir intervjuad i radio på Stone Pony

2 kommentarer:

  1. Fan mannen, så häftigt! Njut ögonblicket!
    och hälsa Bruce!

    //Daniel

    SvaraRadera
  2. Vi njuter, tro mig :)
    Tack min vän...

    SvaraRadera