lördag 14 januari 2012

Fullsatt...

Live at the Pony

I mitt pass står det att min födelseort är Finja. För elva år sedan köpte jag ett hus i denna lilla skånska by. Jag är en stolt Finjabo. I går stod jag och min hustru på scen på ett fullsatt Stone Pony i Asbury Park och sjöng sånger som har skrivits och spelats in i Finja. 
Detta i sin tur innebär att vi kommer att ha varit på scen alla kvällar under denna Light Of Day-vecka.
Fantastiskt att få vara en del av denna musikscen och blivit vän med artister man växt upp och lyssnat på.
Vi hade en ganska overklig och fin dag tillsammans med våra vänner Willie, Gord, Ginette, Peter och Ann-Marie. I natt stod vi backstage och drack Tequila som om det vore sista natten någonsin.
Om ett par timmar soundcheckar vi på Paramount. I kväll är det dags...
Om Bruce kommer eller ej vet vi inget om. Helt säkert så kommer vi att vara där tillsammans med Willie Nile.

 Willie Nile, Bruce Springsteen & Tom Zimny

 Massage backstage på Stone Pony

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar