söndag 16 mars 2014

Smygpremiär...

www.jorgenjohansson.net

I kväll är det smygpremiär av min nya hemsida. Den är givetvis inte riktigt färdig. Några små justeringar återstår, korr av några texter och lite annat smått och gott. Men detta till trots, vet ni vad? Jag är stolt och glad över att en otroligt viktig del av mitt liv som varit borta under på tok för lång tid äntligen är tillbaka.
Jag har jobbat med den här hemsidan under större delen av detta året. Oj, så kul! Jag har skannat negativ och gått igenom cd och dvd. Speciellt kul var det att gå igenom alla konsertnegativ. Det gjorde mig melankolisk och fick mig att spela musik som jag inte lyssnat på under flera år.
Tro mig när jag skriver att det är mycket kvar. Inte minst när det gäller "Holga & Lomo" avdelningen.
Det kommer mera...
Skål, liksom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar