onsdag 26 mars 2014

Jag gör så gott jag kan...

Giulia Millanta, David Pulkingham och jag

Dagarna är långa trots att morfinet gör vad det kan för att korta ner.
Jag har gett mig fan på att min dagbok på nya hemsidan inte ska gå miste om en enda daglig bild. Än så länge har jag varit väldigt duktig även om jag faktiskt inte riktigt minns att jag tagit ett par av bilderna.
Jag hoppas att ni gillar min nya sida. Jag blir givetvis jätteglad om ni trycker på gillaknapparna och rekommenderar via Facebook och Twitter. Ett stort tack...

Det är inte särskilt ofta man har en av världens bästa gitarrister i sitt hem. Vi har haft det sedan i lördags. Ännu mer sällan har man gäster som passar upp en, lagar mat och sköter om huset.
Jag är mycket tacksam.
David och Giulia har själv varit ganska förkylda och använt tiden i Finja för att vila upp sig. I morgon åker de vidare ner till Amsterdam under denna Europaturné.

Kolla gärna här:
www.jorgenjohansson.net
Eller dagboken:
http://jorgenjohansson.net/dagbok.html




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar