onsdag 15 januari 2014

En kall och konstig kväll...


Detta är en konstig kväll.
Jag har skickat två låtar till det bolag i Hollywood som visat sitt intresse. Det kommer att bli nervösa dagar i Finja.
Jag passar dessutom på att göra något som jag inte gjort på ett par år…jag skickade en serie bilder till World Press Photo. Detta känns inte ett dugg nervöst. Givetvis är jag fullständigt chanslös eftersom jag inte tagit bilder på döda människor. Dessutom är jag väldigt chanslös eftersom 2013 var mitt sämsta fotografiska år på flera, flera år...

Glad och tacksam över att det börjar rulla in en hel del sponsorer till våra konserter om lite drygt två veckor. Tack alla!
Biljetterna börjar ta ordentligt slut. Kolla själv…
Här beställer ni det som finns kvar:
https://www2.nortic.se/tickets/event/3176


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar