onsdag 22 augusti 2012

Oj...

Midsommar i Åhus

...så grymt länge sedan.
Sommaren har kommit och sommaren har gått.
Hoppas att ni har haft det bra.
Min sommar har handlat mest om musik och egentligen väldigt lite om fotografi.
Jag har ibland känt mig stressad över att inte ha bloggat, men å andra sidan har det nog varit bäst så här.
The Dimestore Junkies har varit på turné, en mycket fin tid. Vi har också hunnit skriva kontrakt med ett skivbolag. Inspelningarna börjar den 1/10 och allt ska vara klart till den 2/12.
Någon gång i början av 2013 ska vårt album kunna se dagens ljus och dyka upp i en skivbutik nära dig.

Jag har tillbringat en del av sommaren på Kristianstadsbladet. Kul som vanligt, även om jag nog varit mest till besvär eftersom jag behövt mycket ledig tid.

Förutom musiken så finns det även en del fotografiska projekt planerade under hösten.
Jag lovar att återkomma till dessa efter hand.
Lovar dessutom att det inte kommer att dröja tre månader till nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar