torsdag 5 januari 2012

Årets bild, bildspel och reportage...


Årets bild är inskickat, betalt och klart med god marginal. Närmare bestämt åtta timmar före deadline. Nytt rekord för mig. Men så blev det inte heller särskilt mycket detta år.
Två reportage, två bildspel och en singelbild.
2011 var till största delen ett musikår och det märks i bildskörden.
Något pris tror jag inte på även om man ju alltid hoppas.
En sak är dock säker. Prisutdelningen den 16 mars blir en fin kväll i Malmö och jag kommer helt säkert att stå på scen :) Helgardering helt enkelt :)
I morgon hade jag tänkt att lägga upp alla mina tävlingsbilder här på bloggen. Det har ju liksom blivit lite tradition. Eller, tja, det blir åtminstone för andra året i rad :)
Tills dess får ni hålla tillgodo med ett nytt bildspel som jag pysslat med de senaste dagarna. Ni klickar på bilden för att hitta rätt.
Bildspelet heter "Hövdingen" och handlar om romernas starke man, Stefan Palison.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar