torsdag 15 april 2010

Madrid del 1

Överallt på gatorna kring Sol och på Plaza Mayor kan man hitta dessa otroligt kreativa och galna människor som klär ut sig till all världens märkligheter för att tjäna en slant.
Samma sak på Las Ramblas i Barcelona.
Skulle vara kul att åka ner och göra ett jobb på dessa intressanta människor.
Är det någon som skulle vara intresserad av att hänga med och skriva?
Jag hade med min Lensbaby till Madrid i helgen, en glugg som mest legat och samlat damm på hyllan hemma i Finja. Jag är inte riktigt vän med min Lensbaby, inte än.




Det finns naturligtvis hur mycket som helst att säga om Madrid men jag var där framförallt för att umgås med mina föräldrar (tack för en underbar helg) och för att kolla fotboll.
Sangrian på Plaza Mayor var fantastisk, för den som undrar :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar