onsdag 3 mars 2010

Det är vitt...

...på marken. Ogillas!
Landade någonstans i närheten av Köpenhamn i går eftermiddag, slängde på mig en vinterjacka och tänkte på poolen och solen och The Park Hotell i Delhi.
Förstår att detta inte är någonting jämfört med vad ni har fått stå ut med de senaste veckorna.
Förutom snön på min tomt som på vissa ställen måste vara bortåt 50 cm så ser det annorlunda ut i huset på Spettgatan.
Städat, rent, snyggt och ljuvligt.
Mamma och pappa har varit fixat.
Till och med lite mat i kylskåpet.
Tack snälla!
Dylan kom hit i går kväll.
Vi somnade i soffan efter att ha kollat på lite apbilder från Himalaya.
Vaknade i samma soffa klockan fem i morse.
Gick upp och bokade ett flyg till Madrid den åttonde april.
El Clàsico i Madrid den 11/4.
Man tackar...
Nu ska jag sortera anteckningar och intryck från Indien och skriva Kairoreportage som jag inte hann få färdigt innan jag åkte.
Det får gå några dagar innan jag vågar titta på mina bilder från de senaste tre veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar