måndag 21 april 2014

99931

Söndagen den sjunde februari 2010

Min blogg drog igång klockan 21.46 den sjunde februari 2010.
Jag var på väg till Indien.
Sedan dess har jag gjort 359 inlägg. Inte särskilt mycket (eller vad säger du kamrat Dareberg).
Bloggen har betytt väldigt mycket för mig. Inte minst för att den varit lite grann som en dagbok även om jag inte på något sätt skrivit dagligen.
Dessa två inläggen är de mest besökta under de fyra åren. Kolla här och här.
I morse hade jag 99931 personer som varit inne, läst och kikat. Detta innebär att det kommer vara 100000 när den här dagen är slut.
När jag skriver detta så är det den tjugoförsta april 2014. Klockan är just nu 11.21.
För en dryg månad sedan drog jag igång min hemsida. På denna hemsida finns en avdelning som heter "Dagboken". Under denna månad så har dagboken skaffat sig många fler dagliga besökare än vad min blogg lyckats göra under fyra år. Kul, intressant och spännande.
Kolla här.
De bilder ni ser här nedan är alla från dagbokens första månad. Någon av dem blev aldrig publicerad.

Jag är lite ledsen på Blogger som har lagt in något konstigt filter som förstör en del bilder man lägger in. Framförallt de svart/vita men även en del i färg. Vad beror detta på?

Jag kommer att ha den här bloggen igång fortsättningsvis också även om jag tror att inläggen blir ännu färre. Vill ni se vad jag gör så är det bättre att följa min dagbok. Den kommer ganska snart att utvecklas så att man kan se fler bilder lite då och då.

Ett stort tack till alla er som hängt med under årens lopp. Idag blir vi 100000. Stort för mig. Tack!

Ps. Idag blir jag extra glad och stolt när min fine vän Lars Brundin berättade om min nya hemsida på sin blogg. Kolla här. Tack!

 Torsdagen den trettonde mars 2014

 Måndagen den sjuttonde mars 2014

 Fredagen den tjugoförsta mars 2014

 Torsdagen den tjugosjunde mars 2014

 Lördagen den tjugonionde mars 2014

 Fredagen den fjärde april 2014 (tidigare opublicerad)

Fredagen den elfte april 2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar