fredag 1 juli 2011

Formsvacka deluxe...


Jag är i en rejäl fotografisk formsvacka. Jag hamnar fel hela tiden och bilderna ser ut som skit.
Detta händer ju allt som oftast fast denna gången har det hållt i sig länge.
Jag brukar jobba mig igenom dessa perioder och försöker fokusera mer oavsett hur trist jobbet är.
Kanske borde jag göra något annat ett tag. Sälja bensin på en mack någonstans eller gå tillbaka till postverket och sortera brev.
Det kan ju vara så att den splittrade tid som passerade i våras har satt sina spår. En tid då fotografin misshandlades och musiken tog störst plats i mitt liv. Nu passar kameran på att ge igen, liksom.
Tror att jag får göra som jag gjort så många gånger förr när svackorna varit som värst. Ladda min gamla tejpade plastkamera med lite film och ge mig ut på äventyr. Lukta på fix i köket och se vad som händer när silvret gnistrar i vasken :)
Så får det bli...

Bilderna är från en underbar tid i Florida i höstas.
Trevlig helg, kamrater...



3 kommentarer:

  1. Livet är en satkärring som gillar piskan och döljer den finna.
    Och när du är på äventyr, glöm inte att stanna upp och blunda lyssna, höra och lukta. Låt livets den dolda vackra komma in. :-)

    SvaraRadera
  2. Den som söker finner och du finner strax igen;-)Du får helt enkelt vara stark i din målmedvetenhet så kommer det alltid tillbaka, tro mig jag vet;-)!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar dina fötter! Du kommer nog i form tids nog igen!

    SvaraRadera