tisdag 25 maj 2010

Maja & Ted...

Maja Svensson

Jag har nästan känt mig hemma på riktigt på Manhattan idag.
Träffat Maja Svensson och Ted Morris och låtit mig inspireras av deras resor.
Maja är modedesigner i New York med rötterna i Näsum, Sölvesborg och Hässleholm.
Ted är singer/songwriter och har precis landat på Manhattan efter ett par månader i Los Angeles.
Ni får snart läsa mer om dessa båda inspirerande personer i en tidning nära er :)
Om ni råkar vara på Manhattan på onsdag så ska ni inte missa att se Ted Morris live på Googie's Lounge.

Ted Morris

Själv så har jag lämnat världens bästa stad bakom mig efter att ha misslyckat med att köpa en iPad. Sitter på hotellet i Secaucus, New Jersey och känner mig aningen bitter och inåtvänd.
Ska göra ett sista försök här i Jersey i morgon innan Continental flyger hem mig till Finja.

3 kommentarer:

  1. Hallå Jörgen.
    Hur misslyckades du med att köpa en iPad?
    /Benji

    SvaraRadera
  2. Inte svårt att misslyckas när de är slut i hela New York, New Jersey och Philadelphia...

    SvaraRadera
  3. Okej, då fattar jag. Jag trodde det fanns men bara att de inte ville sälja till dig. ;)

    SvaraRadera