måndag 1 mars 2010

Ett sista inlägg från Delhi, för den här gången...

I morgon går flyget hem mot snö och slask...
En sista kväll i Delhi.
En sista Kingfisher.
Saknar Dylan. Vi ses snart mitt hjärta.
Några sista bilder från dagens firande i Delhi.
På fredag bär det iväg mot Örebro och firmafest.
Ska bli kul att få vara med och hålla tummarna för några av mina vänner som förhoppningsvis får ta emot fina priser på Årets Bild-galan.
Hur är det? Måste man ha kostym på efterfesten?
I så fall får jag nog fan ta mig till skräddaren hemma i Finja och ordna en sådan i veckan ;)
Vi ses hemma i slasket kamrater!





2 kommentarer:

  1. Allt klär en rockstjärna :-)
    Kom som du är... Inget klädtvång, men en å annan kavaj kommer du nog att få se
    /Brunte

    SvaraRadera
  2. Jörgen Johansson1 mars 2010 kl. 16:54

    Tack kamrat!
    Jag har nog en kavaj ;)
    Ska vi ta med gitarrerna?

    SvaraRadera