tisdag 9 februari 2010

Det är lite...



...problem med elektriciteten på hotellet men det kan mycket väl vara så att jag har löst problemet i kväll.
För övrigt så får denna dag sorteras in under "Acklimatisering & jetlag".
Delhi är gigantiskt.
En rejäl smäll på käften.
Hela staden verkar vara under uppbyggnad.
Det känns lite grann som runt Centralen i Malmö. Fast precis överallt.
I morgon börjar allvaret.
Det blir jobb tre dagar i rad nu innan det ska flygas norrut mot Dharamsala för att firas nyår på tibetanskt vis.
Det kommer rapporter om att det är väldigt kallt i Himalaya. Verkar som om vintern inte är över för min del trots allt.
Bilderna jag lägger ut denna kväll kommer dels från elledningsproblematiken utanför hotellet, dels ifrån en liten rickshaw-trip från i eftermiddags.

1 kommentar:

  1. Så härligt att du kommit fram ordentligt. Jag hoppas att du fick all hjälp du behövde inför din resa och så undrar jag; vem är VI???

    Kram
    Monica

    SvaraRadera