söndag 7 februari 2010

Eastbound

Det är en sådan där kväll...
Resväskan gapar mot mig och jag gör vad jag kan för att undvika uppmaningen att fylla den kvickt. Sådant här är en konst i sig.
Det kräver en bägare vin, lite bra musik och en väldig massa kärlek och omsorg.
Mina vänner, detta är mitt första blogginlägg någonsin.
Det är ute att blogga nu, jag vet!
Just därför!
Jag åker till Indien i morgon och hade tänkt att försöka fylla den här sidan med lite kortografier därifrån.
Häng med!
Kommentera!
Nu ska väskan packas, vinet drickas och musiken avnjutas. Just nu, Conor Oberst - Outer South. Fantastisk platta!
Såg honom en gång för länge sedan med Bright Eyes i Philadelphia.
Han låter bättre i Finja!
Over and out!

1 kommentar:

  1. Jag tycker inte alls att bloggar är ute. Vi som är lite coola har ju kunnat kolla in hur alla andra töntat sig, trampat i klaveren, lämnat in handduken. Så då är banan öppen för oss :-) have fun!

    SvaraRadera